РІВНЕ. Чергова агресія з боку розкольників в селі Бадівка
В черговий раз змушені констатувати факт агресії з боку філаретівців, щодо общин УПЦ. 14 грудня року відбулася чергова спроба захоплення храму Святої Рівноапостольної Марії Магдалини в с. Бадівка Острозького району. Мабуть для приходів УПЦ КП Острозького благочиння складений графік підтримки даного безчинства. Так, о 09:10, до храму прибули розкольники, переважна більшість яких була з с. Мощаниця. Не чекали прихожани храму, що буде легко, адже ж попередні спроби захоплення свідчили про принциповість даного питання для «Київського патріархату», але те, що відбулося в дійсності було несподіванкою.
В ході чергової невдалої спроби атакувати храм, пан Юрій Лукашик, благочинний Острозького району Рівненської єпархії УПЦ КП, перевершив сам себе. Не дивно, що увага правоохоронних органів прикута саме до цієї особистості. Дивно те, що у нього вистачає нахабства жалітися на це. Усвідомлюючи свою безпорадність при штурмі храму, він переключив свою увагу і увагу своєї пастви на активний штурм майна своїх «ворогів». Розхитування і намагання перевернути автотранспорт тих, хто приїхав захищати храм – ось ще один метод який пан Лукашик включив до свого арсеналу в боротьбі з «москалями». Що ж, не дивно, що такий вчинок не викликав радості у їхніх власників. Не виправдовую те, що при захисті хтось застосував і фізичну силу, але погодьтеся, що кожен захищає своє в міру власних можливостей. Давайте облишимо колотнечу на дорозі працівникам міліції, а самі повернемося до церковної проблематики.
Основною причиною такого протистояння, як заявляв пан Лукашик, є бажання громади Святої Рівноапостольної Марії Магдалини в с. Бадівка молитися в «Київському Патріархаті». І в підтвердження своїх слів пан Лукашик показує підписи жителів села Бадівка у кількості 203 із загальної кількості людей числом 256 чоловік, які можуть брати участь у голосуванні. 53 людини він списує на тих хто на заробітках, та мають іншу конфесійну приналежність. І саме це дає йому повне право як благочинному «Київського Патріархату» пред’являти свою претензію на храм села Бадівка у вище зазначений спосіб. Але і тут не без підступу. Спираючись на авторитет релігійної громади УПЦ, яка існує в селі Бадівка, пан Юрій збирає підписи з громади села. Звісно, що у церковному приході не має офіційного членства. В такому маленькому селі священик знає своїх прихожан достатньо добре. Можливо варто питати у священика, хто відноситься до релігійної громади а не в сільраді. Крім того є питання і до списку, яким так жваво махає пан Юрій під носом у своїх опонентів. Достеменно відомо, що у цьому списку є протестанти і люди які в церкву ходили в найкращому випадку раз у рік, а є й такі, хто в селі взагалі не проживає. Чи не так, пане Юрію? У відповідь вам, можемо заявити офіційно, що релігійна громада УПЦ святої рівноапостольної Марії Магдалини в с. Бадівка налічує більш аніж пів сотні прихожан.
Ще одним вражаючим фактом є відео від 30.11.2014 р., зняте в селі Бадівка, де разом із економом Гурбинського Свято-Воскресенського монастиря ієромонахом Нифонтом Карпінським, пан Юрій намагається роз’яснити присутнім, на основі якогось невідомого статуту і уставу, що священик на приході є наймит. Задумайтеся, можливо ця фундаментальна помилка, в сприйняті і розумінні самої природи церковного служіння і є поясненням всієї біди, яку ви робите, — ставши наймитами, ви забули що Христос навчав бути ПАСТИРЕМ.
«Наймит, що не є пастир, якому вівці не належать, – бачить вовка, що надходить, та й полишає вівці і біжить геть. А вовк хапає їх і розполохує.
Бо він – наймит і не турбується вівцями.
Я ж – добрий пастир і знаю своїх, а мої мене знають» Ін. 10: 12-14
Усіх просимо святих молитов, адже ж сили які керують такими «подвигами» розкольників, долаються тільки постом і молитвою!
Прес-служба Рівненської єпархії
НІЖИН. Архієпископ Іриней молитовно вшанував пам’ять ігумені Августи