КИЇВ. Предстоятель УПЦ: «Слава Богу за все!» – це молитва для всіх обставин життя
Про це Блаженніший Митрополит Онуфрій сказав під час своєї проповіді в Свято-Введенському монастирі у день пам’яті преподобної Димитри Київської, засновниці обителі, повідомляєІнформаційно-просвітницький відділ УПЦ.
У цей день Церква також вшановує пам’ять 40 воїнів-каппадокійців, які зазнали тортур і були вбиті за Христа близько 320 року поблизу міста Севастії.
Як зазначив Митрополит Онуфрій, Севастійські мученики «мужньо сповідали свою віру і ні за що не захотіли зректися від Того, Хто їх створив, Хто їх врятував і спокутував їхні гріхи».
Його Блаженство також згадав, що є два види мучеництва. «Один – це коли люди проливають кров за Христа, другий – коли вони терплять паплюження, ганьбу, образи заради своєї віри. Такі люди отримують вінець безкровного мучеництва, такою була прп. Димитра», – підкреслив Предстоятель.
Він розповів, що «преподобна Димитра створила Введенський монастир, як обитель милосердя. І всі, хто приходив сюди – вдови, старі люди, хворі, скривджені, нещасні, – всі знаходили тут допомогу і розраду».
Його Блаженство також зазначив, що з вдячністю приймаючи те, що попускає нам Господь, ми всі можемо в якійсь мірі долучатися до подвигів святих.
«У нашому житті на землі більше гіркого, ніж солодкого, більше образ, ніж похвал, більше невдач, аніж успіхів. І якщо ми дякуємо Богові, приймаючи з подякою від руки Господньої все, то ми також стаємо в якійсь мірі сповідниками і безкровними мучениками», – сказав Блаженніший владика.
Він також нагадав про останні слова святителя Іоанна Златоустого на смертному одрі: «Слава Богу за все!». Святитель дуже багато постраждав, переніс заслання, паплюження, але коли йшов з життя, то так подякував Господу, зазначив Архіпастир.
«Ця подячна молитва повинна бути у нас на вустах у всіх обставинах життя», – підсумував Блаженніший Митрополит Онуфрій.
ДУБНО. Чиновники райради схиляли сільського голову позбавити громаду УПЦ права на власний храм
МОСКВА. Святейший Патриарх Кирилл: Нам предстоит богословски осмыслить явление терроризма