07.03.2008. КИЇВ. Київське метро прагне зробити людей добрішими
Начальник Київського метрополітену Петро Мірошников вважає що „Ввічливість у метро сприятиме поліпшенню настрою пасажирів”.
Як стверджують психологи, коли людина спускається під землю, то завжди почувається не зовсім комфортно. Цьому сприяють і велике скупчення людей, і замкнений простір, і високі швидкості пересування у ньому. Сукупності цих об’єктивних факторів створюють певний дискомфорт для звичайної людини.
„Ми вирішили трішечки згладити ці неприємні явища й тому почали звертати увагу на різні дрібниці, яких раніше не помічали, але які хотілось би змінити, — зазначив Петро Мірошников. — Зокрема, ми хочемо, щоб оголошення у вагонах робили не професійні диктори, а діти. Наразі вивчаємо це питання, прослуховуємо записи і, запевняю, пасажири будуть у захваті.
Керівник київської підземки сподіваеться, що щиристь та безпосередність дитячих голосів зможе попередити почастішавші випадки самогубств у метро. “Також ми хочемо, щоб написи у метрополітені не носили виразно-категоричний характер, а були добросердечними. Наприклад, на вхідних дверях, де ще недавно вимагали притримувати двері, тепер долучиться слово «будь-ласка». А при знаходженні на ескалаторі пасажири будуть чути приємну розслаблюючу мелодію. Ми прагнемо, щоб реклама була менш агресивна і не дратувала людей. До того ж наш персонал намагається бути ввічливішими з пасажирами, хоча це й непросто. Адже витримати великий пасажиропотік – психологічно важко будь-якій людині.
Ми хочемо бути ввічливими, ми хочемо бути добрими, щоб люди під землею почувалися так само комфортно, як і на землі”- підкреслив Петро Мірошников.
07.03.2008. ДНЕПРОПЕТРОВСК. Учителя поддержали миссионерскую деятельность священников